Nu känner jag mig vuxen

Idag är det första gångenpå länge som jag går i skolan som vanligt. Fast visst så har jag varit det förra veckan också men då var det en kort dag. Tyvärr så blir det skola mellan 8.30-15.05... Det är inte roligt. Vi har fått ett nytt schema så vanligt vis så hade vi slutat kl 12.55 men nu har vi 1 timme och 10 minuters hål för att sedan ha kemi... Sånt är jävligt tärt.

Jag åkte till mamma igår och då så var det n stsor dag. Lilla jag körde pappas stoooora chrysler! Jag trode att jag skulle dö tills jag satte mig och skulle köra. Den var jätte trevlig! Det ena som var lite läskigt var att den var automat... och lite större än vad jag är van vid. Plus att jag hade folk i bilen som jag aldrig hade kört.... Jag ska träna ikväll och mamma har lovat att jag ska få ta bilen. Själv! Jag är stolt och känner mig vuxen!

Åsikt?
Postat av: Rebecka

Ja vårt nya schema är så dåligt:(


Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0