Matteprov? Nej tack!

Om några timmar har jag matteprov.. Känner mig jävligt opepp och jag kommer sitta som ett stort frågetecken när jag får provet. Känslan av att titta på ett papper med massa siffor och bokstäver som  du inte har en aning om vad dom handlar om är läskig. Så dagen kan bli spännande.. jag får se om jag lyckas reda ut några av sifforna eller om dom mobbas på mig.

Fast först har jag idrott som jag känner att jag inte ska vara med på eftersom jag fortfarande mår illa.. Fast inte lika mycket som alla andra dagar.. Fast så var det igår med. Tiden får utvisa! Ska prova ringa Emelie också fast hon lär ha lektion... Men jag ska prova i alla fall!

Önska mig lycka till!


Edit:
Gillar det faktum att jag har 160 spänn... i tjugor. Det tar mycket plats i min lilla dumma plånbok! Men å andra sidan så är det många sedlar så jag känner mig rik!

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0