Lite fel i planeringen

Jag satt och lullade på och tänkte att jag hade gott om tid.. Tills jag tittade på klockan. Efter jag hade skrivit det där inlägget så lullade jag på lit mer vid datorn till jag 8.15 tittade på klockan och insåg att jag började kl 9.00. Det tar 15-20 minuter att gå om jag inte ska springa ... Jag hade tänkt platta håret och kanske pröva om det går att tupera det. Lite dumt innan jag ska gå till skolan men ändå. Fast nu så slapp jag tänka på sånt eftersom jag inte hade så mycket tid kvar alls.

Så jag går in i badrummet slår på duschen på varmaste, tar med mig mina pennor och mascara in och sdan saltvattensprayar jag håret lite. Ångan från duschen gör så att håret lockar upp sig lite mer. Så nu sitter jag här.. Men jag hann i tid!

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0