Jag har fixat och trixat

Jag känner mig lycklig för jag har lyckats fixa något på min blogg utan att någon hjälpte mig! Eller jag fick hjälp men inte av en person som fixade det åt mig! Så jävla roligt känns det! Visseligen så hatar jag snö... Men jag tycker det är coolt. Förlåt Matilda att jag härmas lite. Men jag tycker det är assnyggt! Jag blev helt lyrisk när jag såg när du hade det . Nu så har jag lyckats fixa  lite... Jag har ävne fått till en cool liten klocka som egentligen är så äckligt ful så jag vill spy men det känns bra!

Risken att jag lägger till allt som går på min blogg och förstör det totalt! Då får ni slå mig. Matilda du får också slå mig om du vill att det inte ska snöa. Så det så!

Åsikt?
Postat av: maty

haha det får snöa faktiskt. jag ska ändå göra om min så det är lurre för fan!

2009-02-18 @ 23:44:47
URL: http://attackmisstag.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0