Jag avlider snart

Tisdag  - Teoriprov
Onsdag - Körlektion 8.05-9.30 (vilket inte är snällt eftersom jag börjar 12.10
 Torsdag - Mönstring. Tåget går 8.10 om jag inte minns fel
Fredag - Mönstring. Kommer hem kl 8.45 (tror jag) och då ska jag vara med Jocke.
Lördag - Jocke!
Söndag - Åka tillbaka till pappa och sedan träna.
 Måndag - Uppkörning och sedan åka till mamma på kvällen.

Japp så ser min planering ut... Jätte fint!

Vi fick idag reda på att vi har fysikprov nästa fredag. Det hade ju varit ganska okej om det inte hade varit så att jag hade missat så gott som alla lektioner innan provet. Vi har långlektion imorgon och labb på fredag och då är jag ju i Stockholm... På måndag där dom lagt in en lektion på måndag och vem har uppköring då? Jo jag! Vem har fettstora problem på fysiken? Jo jag. Missade fysiklektioner = Inte bra.

Jag är stessad och vill bara spy eller gråta. Min mage är i uppror och har ångest. Det funkar inte... Jag dör.

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0