Inte dåligt för en söndag

Idag hade vi fan besöksrekord! Hela 9 pers besökte min blogg idag! Inte illa... Haha! Fast den är läst 23 gånger och det är inte ens jag som har läst den flera gånger! Ganska intressant!

Jag har ett enormt hat mot måndagar och därför så lyckas jag alltid komma på massa andelningar till att vara uppe så länge som möjligt på söndagarna... Trots att jag ska upp svin tidigt på måndag. Som nu kom jag på att jag ska blogga fast jag ska upp 5.30 eftersom jag har körlektion. Dåligt!

Just det! Igår var jag uppe i Härnösand och tittade på när lite folk tävlade! Eftersom jag har sträckt mig, är förkyld och ska mönstra på torsdag så var jag inte med! Meeen jag är tveksam om jag kommer vara med nästa gång för jag vill inte möta Rebecka och hon ska gå ner till min viktklass... Uscha! Det kommer inte sluta bra. Jag kommer kasta in handuken redan innan matchen. Resultatet är redan klart i den matchen! Dåligförlorare som jag är så kommer jag aldrig klara att förlora mot henne...

Näe.. Klockan ska ställas på 5.30 och om jag ska orka ta mig upp så MÅSTE jag sova nu. Ringa till min älskade ska jag göra också.

Godnatt partypeople<3

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0