Hockey

Mina ögonlock känns som om dom är gjorda av bly..

Ikväll har jag varit på hockey! Asbra planering eftersom jag har prov imorrn... Men det är en helt annan sak. Den var en mysig match mellan Timrå och HV71! Eftersom jag gillar båda så spelar det ingen roll vem som vinner... Fast eftersom alla utom några få håller på HV så måste jag hålla lite extra på dom! Dessutom (Jocke läs inte det här! Du är fortfarande snyggast!) är LIv jävligt snygg! Jag och Erika blir som små trettonåringar varje gång han tar av sig hjälmen. Det är fint! Det blev 3-3 så jag är nöjd och glad! Det är bäst när två hjärtelag möter varandra!

 Men å andra sidan så vann faktiskt Modo ikväll! Med Peter "Foppa" Forsberg i täten! Lillgubben får äntligen spela! Me like! Så det var lite mysigt som hände ändå! För modo är ju liksom bäst i hela världen... Om man inte tittar på tabellen. Ehe..

Näe.. Sova kanske? Börjar för tidigt imorrn och jag måste upp och lyckas krånga ut bilen från parkeringen! Jag hoppas av hela mitt hjärta att massa folk har åkt till jobbet i deras små bilar så jag får fri väg! Det skulle vara lite mysigt!

God natt<3

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0