Hjälp!

Jag är så äckligt nervös.. Jag ska om några minuter sätta mig i bilen och köra. Ensam. Fast jag ska bara köra en liten bit för jag ska hämta upp Rebecka men ändå! Vem ska jag liksom prata med? Mig själv okej då men det är lite tråkigt i längden. Mitt hjärta slår som en slägga och jag vill spy lite granna. Inte så mysigt.

Förut så tyckte jag att det skulle vara fint att springa till köket. Så när jag gör det så lyckas jag smälla handen i ett av handtagen till garderoberna vi har... Den smärtan var obeskrivlig! Jag blev nästan gråtfärding! Det gjorde så in i helvete ont! Det läskiga är att det gör fortfarande ont och är lite svullet. Jag hoppas att vi inte kör någon form av boxning idag... Då kommer jag dö.

Nu måste jag ha lite ångest på mamma för att hon inte kommer hem snart!!! Träning ikväll 18.00... Rebecka ska hämtas halv. Mamma är inte här. ÅNGEST!

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0