God morgon?

Blöhö! Jag är så trött så trött... Trots att jag har sovit närmare 9 timmar inatt känns det som om någon har slagit mig i huvudet med en sten. Då känns det skönt att bara gå mellan 10.30 och 13.25. Fast vi har dumma lektioner.. Först är det dumengelska med dumma ord som jag inte har tränat på. Sedan är det dumkemi som jag heller inte har läst på så mycket på.... Jag har inte ens boken med mig. Duktigt!

Något annat som är duktigt är att jag fortfarande har ont i handen! Det är inte roligt... Jag vill att min hand ska vara frisk! Det dumma är att det syns inte om man inte tittar från sidan och ser den enorma knölen eller tittar noga och ser mitt rödmärke (Japp rödmärke! Inga blåmärken här inte). Det jobbiga är att det är vänster handen och att det gör ont när jag knyter handen vilket betyder att jag inte kan skriva. Bravo!! YesYesYes!

Nu måste jag skynda mig på lite. Men jag vill inte. Allt är dumt. Det blev lite gnälligt det här. Men det är morgon då får man gnälla eller hur?

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0