Frustration

Just nu är jag frustrerad! Det finns TRE små äckliga grejer jag vill slå. Alla som har läst min blogg regelbundet vet att jag älskar listor så därför så blir det en lista på det här med!

  1. Valen till trean. Nu menar inte jag den stora blåvalen som kommer lägga sig över hela västermalm utan dom dumma ämnesvalen. Det finns ju inte ett skit att läsa. Jag vill inte läsa språk. Efter alla miljarder språk så finns det typ... Luftkonditionering, arbete på väg, farlig last eller kanske servering till vardag och fest! Ja men det vill ju alla läsa! Okej det kanske finns andra kurser än dom men jag undrar lite vem som vill läsa dom? Om det finns någon som läser det här som gör det så hör av dig! Men det är dumt och jag är arg! Dumma Dumma val!
  2. Mina körlektioner. Varför ska jag alltid lägga dom när jag har sovmorgon? Kan någon förklara det för mig. Fast imorgon så vet jag i alla fall att jag har lektion. Min sista innan uppkörningen.... Det är läskigt! Det är värre än den värsta rysaren som någonsin har gjorts. Men när allt är klart så kommer det vara jävligt skönt att säga att jag inte har några fler lektioner på tidigt och jag kan njuta av att börja sent och kanske sova lite längre om jag lånar mig en bil till skolan vem vet? Men just nu är jag bara så sjukligt less på allt som har med körkort att göra så jag kommer nog spy imorrn när jag sätter mig i bilen. Jag har nog blivit allergisk!
  3. Mitt knäveck. NU till det största problemet av dom alla! Mitt högra knäveck har något emot mig! Det kliar och håller på och ingenting hjälper. Jag tror det är rött och lite svullet men jag är inte säker... Kliar gör det i alla fall! Dåligt. 
Jag tror jag borde öppna en gnäll chat. Vad sägs? Ett luftrum för alla som har något gnäll på hjärtat och sedan höra värre problem så man inser att allt är ju egentligen frid och fröjd med mig!

Mina gnäll och jag hälsar godnatt och på återseende<3

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0