Dumma Söndag

Böö det är söndag idag! Söndagar är inga bra dagar... Det som är lite granna bra om jag tittar riktigt noga och djupt är att det inte är någon skola nästa vecka. Det är väll bra tänkter ni då! Men nej serru! För vi har projekt och jag känner att det inte kommer bli bra... Men som sagt. Jag slipper ha lektioner men jag måste göra massa annat istället...

Min helg har varit fin och igår var jag på bio med min älskade! Vi såg the Wrestler! Asromantiskt!!!! Fast vi fick sitta en liten soffa som dom har på bion! Det var lite mysigt! Höhö dit ska man gå när det inte är så mycket folk.. eller inga andra alls... Soffa liksom.

 Aja.. Skit samma nu är jag trött och borde egentligen sova. Men ... PALLA! Jag ska vinka lite med mina überkorta ögonfransar och be med min snällaste röst om mamma kan fixa bananer med choklad och lite glass till mig! Jag =äckligt lat!

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0