Äntligen

Jag tog mig hem iaf.. Det är ju bra! Ätit mera har jag gjort också fast nu är jag hungrig igen. Inte bra. Måste få i mig mer föda!! NU!

Men först ska jag berätta en liten rolig sak! Min lilla Jocke har gjort sitt teori prov (behöver jag ens säga att han klarade det? Trodde väll inte det) och han fick 60/65. Lilla jag fick 61/65! Låt mig skratta rått och elakt! Hur ofta händer det att JAG får bättre än honom på något prov? Han som dessutom klarade alla testerna på en gång! Haha suck on that biatch! Damn vad jag njuter just nu! "Den enda sanna glädje är skadeglädjen" är det ju någon som brukar säga. Hm.. Undra vem? Just det Jocke. TOKIGT!

Nu är det bara körningen så ska vi ut och köra du och jag!

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0