LILLASYSTER ÄGER DIN RÖV

I fredags var det peppt med Lillasyster on stage! Jag var glad och dom var glada! Dock så hade jag en huvudvärk från en annan planet innan som försvann tills jag fick en knä på näsan när det någon jävel som bestämde sig för att stagediva. Skönt måste jag säga! Resultatet var en huvudvärk som var i hela ansiktet och en svullen näsa. Nog gnällt nu ska jag berätta det härliga!

Jag fick massa autografer! Dom är fantastiska och jag blev glad! Det går inte att beskrivas med ord så det blir med lite pics istället! Enjoy!!
(Förlåt för allt mitt skryt... Men jag kan inte hjälpa det. Jag är för glad/lycklig/stolt!
)

YES! Min mage blev fin! Du MÅSTE älska det! Jag är überfjortis men är ärlig när jag säger att det har varit en dröm jag haft. Nu är det bara en bh upp på scenen kvar. Får jag se mina älskade Lillasyster så blir det uppfyllt!


Smexig singel! Här är det den överstukna pussen som ska uppmärksammas!


Snälla ge mig, mera hårdrock
låt mig känna, att det hamrar
låt mig veta, låt mig höra
åh, att du finns här, och att du stannar


Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0