Juldax


Idag är det 16 dagar kvar till jul. Det är lite mer än två veckor.... Snart kommer det vara julafton och vart kommer jag att vara? Jag har ingen aning..... Det löser sig! Det gör det alltid!

I år har jag varit duktig och köpt massa julklappar i tid!! Stolt är jag över mig själv. I nu läget så är det detta som ska införskaffas:

- Något till Jocke. Vet vad jag ska köpa men ändå.. Tror jag. Eller nej det gör jag inte.

- Något tjusigt till min kära stora syster! JAG HAR INGEN ANING OM VAD HON SKA FÅ! Jag hade en idé men det blev dyrt. Jag är fattig student....

- Något litet gullig tjejigt till Wilma för jag tror inte hon kommer gilla det jag redan har köpt. Men det skiter jag i för det gör jag! HA!

- Jag och Erika ska köpa något till Kent tillsammans och till mamma med.

Jag känner mig nöjd och glad. Så jag klappar mig själv på huvudet och ler lyckligt. Det gillas!


Nu ska jag läsa sms från Emelie och ha ångest över att jag börjar om 25 minuter... Slutar om två timmar.. Inte okej.


Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0