Mobil problem

Jag har ett fett stort i-lands problem. När jag sitter vid datorn och samtidigt smsar så låter det så jävla mycket i högtalarna. Jag blir galen! HJÄLP! En lösning på problemet är att sluta smsa men jag måste ju vara tillgänglig. Någon kanske vill mig något viktigt! Faktiskt! Fast nu kom jag på att jag lyssnar faktiskt inte på musik ... så jag slog av dom, det blev tyst!



Det är tyst och jag ska gå och duscha. Jag filar lite på ett inlägg jag ska skriva när jag har duschat. Det kommer bli något stort! Promise!

Jag blir galen.. Nu ska mamma titta på tv i mitt rum och det låter i tvn istället nu. Samma jävla ljud! Jag blir galen... Why?

Åsikt?
Postat av: Rebecka

Jag har samma fruktansvärda problem;P

2009-08-30 @ 18:33:49
URL: http://b3ckiis.bloggagratis,se

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0