Hur många bh:ar har du?

Jag har en liten fundrering. Men vi börjar med bakgrunden till min fundering:

Varje gång jag packar så sorterar jag allt i små högar så jag vet vad jag har med mig. När jag packar för att flytta från mamma till pappa eller tvärtom så är det så gott som alla min kläder jag packar ner och då får jag väldigt bra överblick över vad jag har och inte. Idag när jag har gjort mina högar så slog det mig att jag har ganska många bhar.

Så nu till min fråga:


Jag har 8 st nu är väl inte det så många... Fast samtidig så är det det känns det som. Plus att jag har två till som jag bara använder i nödfall. Plus två sportbhar. Det som är lite roligt är att jag inte har en enda vit men en ljusblå... Fint. Så jag undrar.

HUR MÅNGA BH:AR HAR DU?

Det som är lite jobbigt att det inte är någon som kommer svara... Men det var värt att prova i alla fall.

Åsikt?
Postat av: olby

haha jag kan svara... ett ganska ovärt svar. nämligen inte den blekaste. har dom aldrig samlade.

2009-04-05 @ 23:32:36
Postat av: Folks

Alldeles för många svarta, och inte en endaste vit

2009-04-06 @ 14:00:25
URL: http://folks.webblogg.se/
Postat av: Rebecka

Nu har jag räknat och jag har 11 styken;P


Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0