För i helvete

Det var ett jävla tag sedan jag skrev. Jag har haft massor att skriva egentligen fast samtidigt ingen lust. Men nu har jag en sak jag vill berätta... en åsikt jag har.

I fredags så lekte vi "jag har aldrig" och då var frågan "Jag har aldrig haft sex till hårdrock." Okej det var ingen fråga... ett påstående är det. Av någon anledning så har det där hängt sig kvar... Igår när jag skulle sova så låg jag och lyssnade lite på musik och då insåg jag att det något jävligt sexigt över rock. Inte all rock. Men vissa låtar är helt underbara. Om jag skulle ha varit en stippa så skulle jag lätt ha valt en låt med lite rock i.

Nu kände jag att det brann för mig! Jag tänkte ladda upp två låtar att jämföra med från youtube. Men eftersom youtube har blivit helt jävla fuckat så går inte det. Varför i hela helvete ska dom ha ett jävla filter? Det är ju rent åt helvete. Vad fan ska det vara bra för? Nu mera har jag insett att jag inte kommer kunna sitta och titta på fina manson videor eftersom dom inte funkar här! Jag blir förbannad!

FYFAN!

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0