Träning

Min kropp smärtar... Eller iaf musklerna. Jag har tränat men nog fan känns det bra ändå! Förutom när vi skulle göra dom sista armhävningarna för då råkade jag maska och Robban kom och skällde på mig så jag fick göra massa fler. Inte snällt.. För det gick liksom inte. Hade gjort 50 innan träningen och sedan 40 st och nu skulle jag göra 10 till. Mina armar funkade inte. Men aja.. Så kan det gå. Mer träning fick jag i alla fall!! Sparras fick jag göra också! Thihi det var mysigt! Måste nog prova tävla någon gång. Fast jag kommer bara bli sur och gråta för jag är lite för värdelös för att ha en chans. Illa...

Men nu ska jag borsta tänderna och sedan lägga mig och läsa samhälle. Tänkte sova lite tidigt idag! Godnatt<3

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0