Träning är mysigt

Imorgon börjar jag kl 12.20! Asnice! Men jag ska upp och fixa lite ditt och datt bla mitt repotage. Blir nog bra. Lite sovmorgon kan jag nog få till! Om jag har tur. Haha. För jag måste på stan och gå till trafikskolan också! Bråttom det tror jag.

Idag har jag även tränat! Det var nice! Det gick inte så jävla bra. Men vi hade lite roligt i alla fall. Jag är jävligt bra på att leka fågel.
1. Rebecka Stretchar      2. Jag är pepp.      3. Jag är trött och svettig 4. Jag stretchar     5. Rebecka är snäll och glad                                                                                                                                                                                                                           
                                                                                                                                                                                                                            
                                                          

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0