Torsdag

Sitter efter provet och mår lite dåligt i själen... Det var EN uppgift jag kunde. Fast jag svarade på alla utom två.. Vi får väl se hur det går. Kommer dessutom få tillbaka mitt filosofi prov idag. Antingen gick det jätte bra eller rent åt helvete. Det får vi väl också se.

Börjar om 20 min. Det känns tärt. Är hyffsat less på samhällen just nu. Har prov nästa torsdag och jag vet inte om jag kan eller inte.. Pallar verkligen inte. Usch. LessLessLess! Dessutom regnar det ..... Riktigt jobbigt.

Inatt så drömde jag att jag höll på att bli dödad av en älg. Det var väldigt intressant. Jag var lite rädd så där. Men lärarna lyckades döda den så det är lungt. Fast innan så hade jag drömt att jag stod och duschade med skolan och någon var elak mot mig. Eftersom han tydligen hade gjort det flera gånger så brann det för mig så jag tog fram min förpackning nyponsoppa som jag mosade manligt med handen för att sedan galen springa efter honom och skrika "JAG HATAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA!!!!!!" . Det var en fin dröm. Jag var ilsk när jag vaknade... Illa.

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0