Smärta är skönt .....

..... Eller kanske inte... Har tränat. Lyckades bli laddad till tänderna när jag kom in där! Det kändes bra! Jag kommer ha ont i dom flesta musklerna imorgon av någon konstig anledning. Jag förstår verkligen inte varför jag tok skakar om fingrarna när jag halv spänner/slappnar av i dom. Det är en väldigt intressant grej. Jag kan knappt skriva för dom skakar och jag orkar knappt lyfta dom. Inte en enda armhäving har jag gjort idag heller.. Hann inte och nu så har jag inte rikigt kraften nog till att göra det. Ont i ryggen har jag också... Usch..

Friskis imorrn! Känns ju aktuellt! Mysigt och så där.. Dessutom slutar jag kl 16.00 imorgon. Får man ens göra det? PÅ EN JÄVLA FREDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 YES! Det är fredag imorgon. Glad jag blev nu!
Godnatt<3

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0