Skola hela dagen lång

Nu... är jag på skolan. Det lika tråkigt som alltid. Fast på engelskan så fick vi göra fula teatrar. Men slapp jobbigt skola. Annars så har dagen varit ganska tråkigt. I alla fall från det att jag kom till skolan. Imorse så lekte jag med Jocke. Vi skulle äta lunch på stan men det slutade med att vi åt pizza på milano som ligger ovan för mig. Så kan det gå.

Min tejp kliar så jag skulle vilja klia sönder hela mitt bröst! Måste nog kolla på det där när jag kommer hem. orkar inte nu... Lite klåda har ingen dött av! Fast det har blivit väldigt hårt och spänt så jag måste nog låta någon titta på det för att se om det är någon fara... Eller näe. Ska sluta noja dom sa ju att det skulle vara så. Men ändå... Aja. Får se hur det blir.

Nu måste jag lyssna på samhälles läraren som står och maler på där framme...

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0