Regnet står som spön i backen

Bloggade igår på den gammla så nu får det bli ett på den här.
Ute regnar det och är grått och kallt... Jag vill hem och sova! Ligga under mitt fluffiga täcke och drömma om sommaren. Dricka the, pussas med Jocke och titta på film är det jag vill göra nu. Det skulle vara lite trevligt tycker jag! Han har fortfarande inte fixat min blogg. Fast... Han har inte haft tid så det gör inte så mycket.

Jag fet tränade igår! Eller okej så mycket var det inte. Men jag var aspepp!!! Längtar som fan till träningen imorgon! Dessutom är jag så jävla på g med mina armhävningar. Börjar på andra veckan imorgon och jag har förbättat mig så sjukt mycket! Det känns jätte bra! Ska göra testet om en vecka så får se hur mycket jag har förbättras då!

Efter skolan nu så ska jag på stan med systra min och köpa present till mamma. Blir även middag på stan och filiosofi prov imorrn.. INTE så smart kanske. Men ... Det går nog bra det med. Nu ska jag lägga in mina reslutat på armhävningarna.

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0