My Butt Hurts!

Sedan igår har jag varit med om mycket!!

Igår kväll så var jag på pipeline och såg De lyckliga kompisarna! Eftersom jag är as lurig så blev det lite suprise för lilla Jocke också! HA! Där fick jag dig!

Men det mest intressanta som hänt var idag när jag var och en snäll liten häst! Jag + mor + syster + några som vi känner var i Västanåfallet och red på islandshästar! Eftersom jag är as tuff så red jag och två till den "snabba turen" medans mamma och Erika mesade på i den som dom bara skrittade på! Mesar! Men vi flög fram i skogen och fick kisa för att inte få ett antal kilo lera i ögonen.... Inte så mysigt! Men roligt! Höhö! Så nu är det liten smärta i vissa kroppsdelar.. Men det var det värt!

Skola imorgon så ska nog nästan göra mig iordning för sängen snart tror jag... Uscha. Men aja. Ska kanske ta en fika också innan jag sover. Det går ju inet annars! Jag vill se Nightmare before christmas också... Nightmare Revisited är en fin skiva. Kärlek<3

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0