Min helg har varit ... spännande

Hehe.. Det var ett tag sen. Jag har varit upptagen kan man väl säga. Fast jag har inte gjort så mycket. Sovit hos Jocke i fredags, åkt till pappa i söndags, tittat på film men lite folk, pluggat, ätit middag i Njurunda och sedan pluggat lite mer.

Haha just det i fredags! Haha eller ja lördag var det. Så ligger jag i godan ro och sover när Jocke kommer och lägger sig i sängen. Jag tänker att ja han har väl varit på toa eller något vilket är väldigt ovanligt eftersom han aldrig brukar vakna på nätterna. Han lägger sig och säga:
- Vet du vad jag precis gjorde?
- Näe..... Kände mig lite trött och less så orkadel liksom inte bry mig.
- Jag vaknade ute i soffan. Jag har ingen aning om hur jag tog mig dit eller hur jag tog mig tillbaka hit. Men jag var där.
- HAHAHAHAHAHHAHA!
Det var sjukt. Fast mest fult. Haha jag visste inte att han gick i sömnen. Pratar ja. Men gå? Haha det var något nytt. Undra hur länge han hade legat där liksom? Jag måste ha tagit jävligt stor plats.

Nu ska jag... göra något intressant. Typ skriva repotage.

Åsikt?
Postat av: Rebecka

Hahahahaha undra vad han drömde?

2008-10-20 @ 12:30:26
URL: http://tosami.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0