Max Payne

Filmen jag såg igår var... jag vet inte. Det hade sjuktligt grymma effekter!!!! Plus att dom svarta ängalrna var äckligt coola.. fast sen så var det inte så mycket mer. Själva storyn var lite tråkig och ja. Dom sköt även var femte minut i ca fem minuter. Men det gjorde inte mig så mycket för det är det som gör sånna filmer bra! Lite pangpang! Framför allt när det händer lite i slowmotion! Det är astufft!

Nu ska jag upp och ta på mig lite kläder. Jag råkade sova 12.5 timmar inatt! Det var jävligt skönt. Nu skulle jag nog kunna sova någon timme till känner jagl! Så skönt att sova jag dör ju nästan. Fast jag drömde massa konstiga drömmar. Inte så skönt. Men jaja. Nu ska jag gå!

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0