MatMatMatMatMat

Jag var sjukt trött igår... Jag somnade jävligt snabbt och sov väldigt hårt. Min nya grej är att jag har ont i huvudet när jag vaknar. Det är lungt tills jag vaknar till då bara smäller det till i huvudet. Det går över lite efterhand och nu är det nästan helt borta. Det känns bra. Jag är glad. Fast det skulle inte vara helt illa med lite lunch. Jag skulle äta risgrynsgröt till frukosst imorse. Haha jag tror aldrig jag har kämpat så med något. Det var fryst så allt blev bara konstigt. Men jag fick den i alla fall tillslut och resten står och väntar på mig tills jag kommer hem och behöver något att äta. Det är mina nya grej, äta. Det är mysigt. Tur att jag tränar annars så skulle jag ha blivit fet. Riktigt fet. Men det kan ju vara fint det med.

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0