Kanske ett litet barn

Jag har kommit på att i dom flesta "kända" bloggarna så är det "Idag ar jag...." inlägg ... Precis som min. Men varför vill ingen läsa min blogg? Jag känner mig mobbad och utstött ur blogg samhället.

Min lillasyster ligger och jag intressanta ljud. Jag tror inte hon är så glad. Men eftersom jag lyckligtvis inte är förälder så behöver jag inte göra något åt det! HA! Jag ska aldrig skaffa barn. Fast ändå vill jag ha en liten söt unge. Det slår mig någon gång ibland liksom tänk om jag skulle bli gravid nu. Vad skulle jag känna? Framför allt vad jag skulle jag göra åt saken?
Shit pommes frites. Det är en läskig tanke... Liksom det skulle ju kunna hända. Ingenting är säkert... Bara till 98% om jag inte sjabblar för mig själv. Då blir risken övervägande... Jag vet itne om jag skulle kunna göra abort. Inte ens typ första veckan. Det skulle kännas så hemskt... Inte skulle jag må bra i alla fall. Fyfan. Men jag skulle ju inte vara ensam eftersom vi alla (i alla fall om ni läst era blommor och bin) vet att det krävs två för att det ska bli barn så det måste ju bestämmas av båda två.
Haha annars kan jag skaffa en "mamma och 17" blogg! Då kanske jag skulle bli lite känd. Fast det är ju inte allt. Långt ifrån. Men ändå... Lite reaktioner skulle jag nog få. Gå på skolan med värsta magen. Ja. Snea blickar skulle jag få gott om skulle jag tro. Samma sak om stackars pojken min. Han har ju ändå sagt att han inte ville bli pappa när han är 17. Nej usch nu blev det äckligt långt och massa dravvel.

Nu ska jag gå upp och forstätta med fysiken! Så jag i alla fall klarar av det här året, för vem vet vad som händer nästa? Jag kanske har en liten unge då.

Åsikt?
Postat av: Jocke

Verkligen inte pappa när man är 17, vilken hemsk tanke :D

2008-10-08 @ 22:51:08
URL: http://joacimlindgren.bloggagratis.se

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0