Jävla MENS!

Jag är ledsen i ögat... Jag ska upp om.. 8 timmar. Det är tärt! Det är inte ens skola!!!!!!! Jag ska åka en buss som går 07.34.. Så tidigt åker jag inte ens när jag ska till skolan. Det är fan inte normalt! Det kommer vara jag och massa stessade arbetare! Lite skönt eftersom det är alla jävla skolbarn som tar upp all plats. Kanske att jag för första gången som jag åker tidigare än 9 och det finns plats att SITTA på bussen! Det skulle vara jävligt najs.

Men aja.. Det är ju för en bra sak. Eller ja... Ska på ungdomsmot och skaffa piller. Läskigt. Jag tar en liten tablett varje dag som totalt har fuckat upp min hormonbalans och nu vill jag ha mer. Det är liiiite skrämmande. Meeeeeeen det är lite mindre chans att jag blir gravid om jag är duktig och sköter mig. Fast funderar på om jag ska byta piller eftersom dom här är helt dumma i huvudet och gör så att jag förblöder! Det är tragiskt. Det gör ont. Jag dör. Men det är bra eftersom som vi alla vet så kan plast gå sönder! Det vill vi inte. Nu ska jag sova innan jag ska upp.

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0