Gnäll som alltid

Har inte skrivit på ett tag. Jag har inte haft någon lust. Just nu är det massa jobbigt. Det snöar ute. Det gör verkligen det... Det är inte mysigt. Jag har mensvärk. Jag börjar bli jävligt less på det här nu... Tre veckor nu! Tre jävla veckor!! Hur fan kan man ha mens i tre jävla veckor!! Det känns inte bra.. Men alla säger att det ska bli bättre snart. Men ja. Hehe det tär på mig.. Jag har behov!

Tittar på Andra Avenyn och David ska övningsköra... Han har ungefär samma känslor som jag. Fast jag kommer i alla fall någonstans och jag står inte och gråter och slår på bilen. Så äntligen har jag hittat någon som är sämre än mig! Känns bra! Men jag och mamma ska ut och köra imorgon. Hehe får se hur det går!!

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0