Gatans barn har funnit en plats hos oss!

Jag råkade somna en stund uppe förut. Mystiskt eftersom jag sov en hel del inatt. Tror jag har sovit för länge...

Jag har insett att jag inte kan läsa dödsannonser på morgonarna eller när någon är med. Jag börjar ju gråta. Dom har alltid så fina små texter. Framför allt när det är någon ung som har dött så är det hemskt. Läste någon för ett tag sedan med en bara några månader gammal bebis som hade dött. Det var hemskt.

Just nu är det tre små ungar här hemma. Det låter som en jävla elefantjord! Två är inte ens våra. Jag tror att alla föräldrar på gatan tror att vi har ett fritids här. Tror jag ska sätta en skylt ute på gatan "Behöver du lite ledigt? Lämna ditt barn här! Från 50 kr i timmen". Sedan så får dom betala en högre avgift för sådant som kostar pengar för oss eller om ungarna är jobbiga! Känns som en bra affärs ide. Ska nog satsa på den. Tack och lov. Nu gick dom upp. Lugnet lägger sig över nedervåningen. Synd bara att det är lyhört. Det hör nästan lika väl som om dom hade varit nere. Sams är dom inte heller... Det är hemskt. Jag mår dåligt. Rädda mig?

Känns underbart att jag ska till Erika inatt! Ska troligen sova där också så det blir frid och fröjd det! Fyfan nu är dom här! I mitt rum! Eller inte mitt rum men i samma rum som jag! Jag måste härifrån... NU!

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0