Fredag idag!

Fredag idag. Idag känns det lite bättre. Humöret är lite bättre jag hann med massa imorse. Känns lite bra. Jag har fortfarande ont men det är sånt man får ta. Sitter och har biologi Roysan är snäll idag och har fin genomgång av exurisonerna plus att han har tagit bort alla extra fredagspass. Nu ligger han nästan på plus! Fast jag har någon mystiskt känsla av att jag vill slå honom när jag ser honom. Gaah!

Spinning idag på idrotten. Blö. Jag har inte tränat på svinlänge. Okej... Sen i tisdags. Men det är länge sen och min kondition är i botten. Min syrka är i botten. Jag ska göra armhävningar idag. Jag orkar inte. Jag är för otränad. Usch.

Hejsan hoppsan. NU kommer han som ska föreläsa! Fyfan vad spännande! Jag är hungrig. Jag känner igen honom. Hm... mystiskt.

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0