Fredag eftermiddag...

 ...Och forfarande på skolan. Jag skulle egentligen har slutat nu men har jag det? NEJ! Min underbara lärare var så snäll och berättade imorse att vi skulle träffas efter idrotten och hålla på till kl 16. Enligt shemat slutar vi kl 13 varannan fredag och annars när det är labb så kl 16. Men den här fredagen så hade vi ingen labb. Hela klassen gick i tacken men han lyssnade inte på oss så klart så vi pratade med våran andra mentor och hon pratade med honom så vi ska i alla fall få sluta tidigare. Han är inte den mest omtyckta läraren i våran klass nu i alla fall. Han förtjänar inte jobbet som lärare. Han är helt inkompetent. Totalt värdelös...

På idrotten så orienterade vi och vi hittade två kontroller av tre. Vi tog den första på en kvart och sen hittade vi inte den andra men när vi var på väg hem så hittade vi den eftersom vi hade varit för högt upp. Det känndes inte bra. Men jag har druckit chokladkaffe och håller på att avklara en syrad mjölkdryck med juice!

Längtar som fan till jag får komma hem och göra ingenting! Mamma skulle köpa godis till mig och eftersom hon inte äter så blir det massor til mig! Imorrn ska min älskade sova hos mig också. Det är mysigt. Men jag längtar som fan tills simorrn när jag ska få SOVA!!! LÄNGE! Det kändes länge sen...

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0