En insikt

Jag satt här precis med min söta lillasyster i knät. Fast hon blev ledsen så då lämnade jag bort henne. Men jag har märkt att alla kvinnor har nog någon form av moderlig instinkt ändå. För jag vill liksom ha en liten unge att ta hand om och pyssla om och så. Framför allt verkar det så mysigt att vara gravid när man inte kräks och kissar hela tiden. Fast dom är jobbiga när dom skriker fast att det ska bli ungar så måste man vara två (eller man måste inte men det underlättar) så då kan han ta hand om ungen när den skriker! Det blir svin bra!

Fast.. Tills jag blir stor nog till egna barn så har jag ju min lilla Joacim att ta hand om. Han och små barn är nog lite krävande. Fast man gör inte lika saker med honom som med små bebisar... I alla fall inte jag.

Åsikt?
Postat av: Jocke

Det får man verkligen hoppas att du inte gör, alltså samma saker med bebisar som med mig. För bebisar gillar väl inte att bli slagna?

2008-10-07 @ 08:38:54
URL: http://joacimlindgren.bloggagratis.se

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0