Blev visst en paus

Colombia med The Kristet Utseende strömmar ut ur högtalarna. Jag myser på... ....Tills jag inser att jag måste göra samhällen. Jag förstår inte varför det måste vara så mördande tråkigt. Det är 21 sidor som jag måste kunna. Det låter inte så mycket.. Men fyfan. Tråkigt är det. Dessutom har jag inget att äta på. Jag behöver det. Jag är fan hungrig fast jag käkade på med massor med middag. Det känns lite illa. Aja.. Hejdå





Höhö någon timme senare.
Jag råkade åka iväg innan jag postade inlägget. Niklas kom stolt som en tupp och ville visa upp nya fina bilen. Den var verkligen snygg. Lite fräsig så där. Fikade gjorde jag också. NU ska jag göra två punkter till på samhällen och sedan mina vänner blir det armhävingar!! (japp Richard jag ska göra dom.. Tror jag)

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0