Asmys

Min blogg är på väg att ta form! Den är väg väg att blir bra. Bilden känns bra. Synd bara att Jocke inte har någon hals. Och yes! Vi vet att det är fånigt att ha en "pussbild" men varför ska man ha pojkvän om man inte får slänga det i ansiktet på folk? Jag håller på att defragmenterar hemdatorn... Den har hållit på en timme och är 27% klar. Det känns inte så jätte bra... Eller har jag fel? Massa vitt blir det och det tror jag är bra. Blööö mina högtalare står långt bort. Jag skulle behöva höja så jag kan retas lite med mamma och bli isolerad från omvärlden medans jag fördjupar mig i politikens världen. Så mysigt. Prov på torsdag. Inte så mysigt kanske. Näe samhällen blir inte läst av sig själv.

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0