Äntligen höstlov!!

Japp. Jag öppnade sidan för att skriva och sedan blev det mat. Så tiden stämmer inte för fem öre. Just nu är kl faktiskt för att vara exakt: 18:41! Mysigt. Idag så skulle jag skicka in min svenska så gick allt åt helvete. Ingenting funkade jag ville bara gråta. Men nu så har Danne räddat mig och sagt att han kan skicka min också. Jag är nörd jag vet förlåt. Men liksom... jag får vara det jag går natur!

Idag mina vänner och kära kamrater så ska jag och pappa på bio! Max Payne ska vi se! Thihi det är stora saker med svarta fina vingar med i den... Sen vet jag inte så mycket mer. Men nu ska jag gå och kramas på min lillasyster. Fast det fick jag itne för jag skulle visst kramas på min minsta lillasyster som är lite ledsen i ögat. Så det är dac för mig att dra.

Dessutom så saknar jag min pojk. Jag kommer inte få träffa honom förrns tidigast söndag. Illa.

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0