Första inlägget på väldigt länge

Gårdagen var ingen bra dag. Jag vaknade kl 2 och trode jag hade fått magsjuka eftersom jag hade kramper i magen... Men kl 6 så hade jag fortfarande inte spytt eftersom jag inte mådde illa. Väldigt mystiskt. Runt halv åtta klev jag upp, åt frukost men bestämde mig att det kanske inte är så bra att gå i skolan om jag inte kan stå upp när jag fick mina "anfall". Fast jag är en sånn nörd så jag gick faktiskt på mitt seminarium på eftermidagen. Jag hade inte så ont längre utan bara en svag malande smärta och inga "anfall" så det gick bra.

Ingen träning blev det för mig igår heller... Det var jävligt tråkigt för jag var jävligt pepp. Men det skulle inte ha funkat... Då skulle jag nog ha spytt. Robban sa att vi fick komma och träna idag med. MEEEEN vem fick inte träna? Jo jag! Inte för att jag var sjuk igår utan för att jag har varit hemma en kväll på hela veckan... Taskigt som fan måste jag säga.. Han om någon borde ju veta att man måste träna innan man ska tävla. Fast pappa tycker inte jag ska tävla egentligen heller... Han har fått för sig att jag har värsta magkataren pågrund av den. Inte roligt.. Så nu blir jag hemma ikväll och ihjälslagen på söndag.

Idag är det Beeptest. Jag hatar det. Jag har ingen motivation när det gäller sånt. Jag är opepp när det gäller sånt där. Jag kommer ge upp efter tre vändor... Okej kanske inte. Så fort som det blir lite jobbigt så kommer jag ge upp. Dessutom så har vi labb idag. Jag kommer sluta kl 16.00.. Det är INTE roligt. Jag måste till körskolan och avboka och boka mina körlektioner också.

Det största jobbiga är att Jocke är i Göteborg... Utan mig. Det är inge roligt. Jag tycker om när han är med mig. Han åkte igår och eftersom jag inte var på skolan igår så hann jag knappt träffa honom igår. Jag hade två minuter med honom när han kom hem och lämnade mina vantar. Det kändes inte bra. Men jag får ju träffa honom på måndag... Kanske tisdag eftersom han kommer hem kl 04:00 på måndag morgon. Jag blir ledsen. Men jag vill att han ska ha roligt så han får åka.

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0