UPP och ner. UPP och ner.

Idag är det tisdag. Om en vecka ska jag få en jävla spruta i käften och sedan ska dom borra i mina tänder. Hur bra låter det då? Jag insåg precis att jag har körlektion på torsdag kl 7.20. Det är taskigt eftersom jag börjar 9.40. Asmysigt! Någon som vill leka?

Nu måste jag gnälla lite på min mens istället. Jag vet att den enda person som enligt min statistik läser min blogg borde vara less på det nu men det får man ta! Jag trodde den var på väg bort men idag så ville den börja leka igen! Det är trevligt att den tycker om mig så mycket.. Verkligen as snällt av den att den inte vill lämna mig. Om den vill vara klar så behöver den väll inte gå UPP ner Upp ner UPP ner UPP ner... Ja ni fattar poängen. Det stör mig. Jag vill gråta.

Nu ska jag snart sova.. Jag är trött.

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0