True Blood

Det är lördag idag. Jag ska snart till skolan och ja jag är pessimist. Det är nästan en hel dag kvar men jag är ledsen för jag orkar inte...

Idag så var jag på stan med min syster. Jag köpte ett nagellack. Spellbound Black är en fin färg om den blir tittade på i starkt ljussken... Annars är det bara svart och tråkigt.

Jag såg Ghost Ship igår. Den var lite läskig. Jag var rädd... Men jag är en så stark människa så jag kunde sova i alla fall. Ikväll funderar jag på att se något annat läskigt. Som One missed call eller Are you scared. Fast kanske ska se Dracula 2000 eftersom jag tittar på True Blood och det är mesiga vampyrer.

Näe nu ska jag koncentera mig på vampyrerna.

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0