Något vill inte ha mig i Granlo

Jag insåg idag att jag snart är 18. Vet ni vad man får göra då? Jo tatuera sig! Det har väl varit min dröm sen jag var en liten bebis och åt på min fäll! Eller okej.. Sen Erika gjorde det och jag fattade att det fanns. Så då är liksom grejen vad man ska göra för något.. Det är liksom något jag ska leva med resten av livet. Just nu vill jag göra någon form av blomma på sidan. Det kan bli bra... Ett tag. Fast jag lär ju tröttna efter något år.. Men ändå! Det blir nog bra... Tror jag.



Var även och tittade på lägenheten idag. Den var fin... Fast det fanns ingen ström i den av någon andlening vi inte har tagit reda på än... Men den verkade stor och mitt rum blir typ dubbelt så stort så det blir bra... Ska även få en 1.60 säng så jag är svin glad! Jag skulle gå och titta på en fin bänk som stod där men då var det något stort som lät i skogen. Jag kännde att jag inte ville veta vad det var så jag... sprang. Men det var faktiskt läskigt och mörkt för det var faktiskt precis vid skogen. NNågot vill inte ha mig där.. Taskigt.

Nu ska jag fika och sedan soooova! Ska ju ehe.. Borra imorgon.. USCH! Tyck synd om mig.

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0