Jag kommer dö

Om två timmar är jag troligen på väg till Skellefteå... Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Varför i hela helvte gick jag med på att tävla för? Det var ju bland det dummaste jag gjort. Fast det hade kanske kännts lite bättre om jag hade tränat tordag och igår men eftersom att min mage höll på att ta livet av mig så kändes det inte som ett alternativ. Dessutom så håller jag på att få mensvärk igen. Vad vill den mig? På söndag är det sju veckor det har hängt kvar. Det är hemskt. Jag vill dö..

Kommer inte skriva något mer förrns jag kommer hem och jag har ingen aning om vilken tid det blir så får vi se när jag skrier och berättar resultatet. Oj det det blev en lång mening! Höhö! Men önska mig lycka till och så får vi se i vilken form jag kommer hem i! Hejdå<3

Åsikt?
Postat av: MrLindgren

Har du slutat blogga :(

2008-11-27 @ 18:17:41
URL: http://mrlindgren.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0