Jag är tillbaka!

Ingen fara på taket! Jag har inte dött! Tänkte om någon hade varit orolig eftersom jag inte har bloggat sedan i fredags! Hehe drömma går ju i alla fall så ingen förstör för mig nu!!!! Den ska dö en plågsam död!

Så att alla får veta så tog min mens lite slut i torsdags och jätte slut i fredags för att sedan komma tillbaka på lördag. Det var jätte tärt och jag blev ledsen i ögat. Mest för att jag hade den värsta mensvärken någonsin i söndags... Det var nästan döden. Jag ville verkligen inte leva längre och ingenting hjälpte.. Då var det synd om mig.

Dessutom så hade mina hormoner bestämt sig för att bajsa på mig så mitt humör åkte upp och ner så jag grät för löjliga små saker... Ett under att jag inte började böla på träningen eftersom det gick åt helvete. Starkt gjort av mig...

Inatt drömde jag fem mardrömmar. Det var inte roligt... Jag blev lite less inte för att jag blev rädd av alla men jag blev ledsen i ögat och så... Det var inge roligt. Jag blev tvungen att kliva upp i tid också.. Fast det gjorde jag inte så jag höll på att komma försent eftersom jag råkade äta frukost i 20 minuter för att sedan ha tio minuter på mig att göra mig klar för dagen.

Idag har jag bestämt att jag ska köpa godis. Jag har 565.30 på mitt konto och på hemma kväll kan man köpa ett kilo godis för 65 kr tror jag det är.. Det blir bra för det kommer räcka ett tag. På grund av min dåliga sömn förra veckan kan jag behöva det. Plus att jag behöver gå upp i vikt så det gör inte så mycket om jag svullar lite godis. Okej jag kanske inte köpar ett kilo men lite ska jag köpa i alla fall... Faktiskt!

Ikväll ska jag även åka och se lägenheten som jag ska spendera varannan vecka i för första gången. Det är lite spännande eftersom vi flyttar in på fredag. Det som är ännu mer spännande är att jag inte har packat ett skit än! Haha det känns ju jävligt fint! Fast det är inte så mycket... Typ bara bokhyllan, skrivbordet, garderoben och sånt som står löst runt om i rummet. Det blir nog bra...

Nu blev allt långt och fint och nu ska jag fördriva lite mer tid... typ 20 minuter innan vi ska titta på någon film på samhällen. Fint. Hejdå<3

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0