Ja... Jag har kommit fram till ett och annat

Min engelska är inte klar. Jag känner att jag inte pallar... Alls. Jag är trött jag ska gå och sova nu. Men innan lilla jag får sova så måste jag skriva typ ganska mycket på engelskan. Fast eftersom jag har delat in i fina stycken så är allt jätte ut drygat och fint. Om jag ska vara helt ärlig så är jag inte riktigt 100% säker på vad det är jag ska skriva så jag har skrivit massa fint utan sans och reson.Haha reson vilket fult ord! Stavas det ens så?

Nu ska jag gå och pröva en ansikts serie jag fick av emelie igår eftersom den bajsade på hennes ansikte... Men den lär ju göra det på mig med... Men det är värt att prövas. Insåg även att det är farsdag på söndag och jag kanske borde ge min käre far något... Kanske?

Godnatt sweetiepies!

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0