Idag är ingen bra dag

Min mage vill inte ge sig.. Det här känns inte bra. Om det känns så här på söndag så kommer jag inte kunna tävla. Eller troligen så kommer jag göra det ändå och sedan bli tvungen att bryta eftersom jag kommer gå sönder. Vi får se hur det blir...

Jag har sett tre minuter Idol.. Jag mådde dåligt. Jag ska göra som min älskade och skriva ett argt inlägg. Det är ett äckligt kommersiellt äckel! Allt går liksom ut på att massa människor ska bli förnedrade i direkt sänding och sen ska vi rösta på vem vi tycker är bäst. Värdelöst... Det värsta är att min data tid är slut.. Så jag måste sätta mig och titta... Jag kommer må mer dåligt än vad jag gör. Dessutom så låter det som om det finns chips! Det låter bra. Jag är sugen på något.. Fast jag vill inte äta för då får jag ont.. Det är blä.

Nu måste jag gå. Jag förstår mig inte på världen. Älskling kom hem. Jag behöver dig hos mig... Mer än någonsin.

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0