En månad tillsammans<3

Kristet spelade igår på Aveny. Var jag där? Nej. Det är tragiskt men det var faktiskt 20 års gräns och då skulle jag inte ens lyckas smita in. Illa. Hoppas dom spelar igen någon gång när det är för små bäbisar också. För dom är liksom lite små mysiga! Thihi jag mår bra när jag ser dom.

Dom gör saker på True Blood som jag också vill göra. Jag har vissa behov. Som jag måste få leva ut. Just det jag och min mens firar en månad idag! Det känns bra för vi har fått en fin relation nu. Fast jag skulle inte bli så ledsen om den skulle göra slut med mig om jag säger så. Fast jag skulle nog känna mig lite ensam. För den har ändå funnits där i en månad. Fast hoppas den tar slut snart. Men nog pratat om den. Måste klä på mig och göra något åt livet.

Åsikt?
Postat av: Jocke

grattis

2008-11-02 @ 19:52:18

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0