Dagen har börjat bra

Jag fick vg på mitt biologi prov!!! Det känns jävligt trevligt. Eftersom jag fick ig på matten och samhällen sås kändes det lite tungt men nu så har det tunga molnet över mina axlar lättat lite. Det känns bra. Livet är på topp idag trots att jag klev upp halv sex imorse. Fast idag så klev Wilma och Maria upp innan jag gick hemifrån i alla fall.

 Idag när jag körde så gick det svin bra! Körde lite backning runt hörn som jag måste vara en naturbegåvning på och sedan tog vi en svång på södermalm. Lite läskigt att starta i backe med bilar bakom. Men det gick bra det med. Haha ibland blir man glad i själen trots att jag har träningsvärk. Fast det är bad idag.... Det är inte så mysigt. Och jag är lite trött och jag ska sova hos Jocke inatt. Synd för honom eftersom jag kommer somna kl 21 ikväll. Men det får han ta!

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0