Bom Chicka Wah Wah - The Bom Chicka Wah Wahs.

En väldigt fin reklam. Haha den är fin. Haha. Jag kan bara skratta. Fin fantasi har dom också...


Åsikt?
Postat av: aacakönföafvlhvöohtöeobh ehe höhöhörs...... eller nåt

hahaha vafaan.. låten är ju skön iaf:D





vadå annis vad var de för tråkigt med deet? :D det var väl bara bra att du sa det så jag vet, måste ju få bekräftat att det fungerar så jag inte står och skalar massa jävla morötter i onödan.. :O men jaha alltså orange i händerna :S

2008-11-19 @ 18:05:56
URL: http://alfsdotter.blogg.se/
Postat av: alma......... IGEN

haha oj jag menade nördigt, inte tråkigt! vet inte vad jag fick de ifrån.. nu lät det ungefär som jag tyckte de och sen inte våga erkänna, eller asåå.... FAAN va krångligt det blev nu då :p du vet vad jag menar :D

2008-11-19 @ 18:08:05

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0