86 fruar.. Det är inte lite det

Jag har har fullt upp i veckan med flytt och plugg och sånt så jag har liksom inte haft tid att sitta vid datorn. Stressigt måste jag säga... Det fina idag var att om jag hade åkt buss hade jag inte behövt ta mig till skolan för det går inga bussar... Men eftersosm mamma var så snäll så skjutsade hon mig... Det var då vi insåg att det inte jag några .. Illa jag blev ledsen. Det är det snor halt. Det är inget roligt.

Jag flyttar idag. Jag har sovit min sista natt i bosvedjan. Haha nu fick jag sms! Haha fint. Min sms signal är fin. Det var ett fiiint sms från Emelie. Tack det var fint men jag har inga pengar nästan på mobilen. Fick 200 kr i måndags kväll när jag registerade mig och nu har jag 57 kr kvar.... Inga kommentarer på den.  Jag har sviningt ont i läppen.. Inte skönt. Fan jag glömde fota sängen.. Aja. Det ... Löser sig. Jag har fått en ny så jag måste göra mig av med min gammla. Den nya är 1.40! Det är kärlek. Ska sova i den inatt! Jag längtar.

Satt och läse på expressen och hittade den här artikeln. Haha fyfan! 86 fruar! Fyfan vilka skavsår han ska få... Jaa.. Jag säger då det. Mamma drar massa skämt om bordeller och mig hela tiden så jag får väl också skaffa mig ett litet harem. Fast jag har ju min pojke.. Han får duga.

Åsikt?
Postat av: MrLindgren

Hoppas du nöjer dig med en pojkvän, (mig!).

2008-11-17 @ 19:37:25
URL: http://mrlindgren.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0