Sex i massor!

Idag är jag lite glad! Trots att hela första delen av dagen var hemsk med mensvärk och prov jag inte kunde så blev det hela mycket bättre när jag fick reda på att jag klarat matteprovet. Det var en lycka. Jag blev glad och älskling bjöd mig på fika. Haha undra vem som blev gladast av oss egentligen?
När jag kom hem så tvättade jag lite, blev hungrig och sur, tittade på The Tudors, åt mat och gjorde en insatts på mitt rum. Nu är alla kartonger utom en som det är kläder som ska rensas kvar plus mina lådor som också skulle behöva sig en omgång... Det känns inte så lockande men lika bra att göra det nu när jag ändå är på g. Dagen D lutar åt onsdag så då kommer jag hitta mig själv sittandes med papper upp till midjan som har några år på nacken om jag säger så. Tror aldrig jag har rensat dom där om jag ska vara ärlig. Någon gång måste det ju ske!

Nu måste jag älska lite på The Tudors! Höhö slicka på den serien alltså! I like it! Men jag funderar på att skriva en lista på alla han har haft sex med så jag håller reda på dom... Och då har jag bara sett tre avsnitt. Dom har fan sex hela tiden... Haha fan man skulle ha levt på den tiden och hjälpt till på slotten. Kanske att man hade fått haft sex med kungen då? Det skulle ha varit lite mysigt!






Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0